ClickCease Често задавани въпроси
Често задавани въпроси:

1. Мога ли да направя поръчка за рекламни материали и брандиране?
Да, ние работим на принципа One Stop Shop - всички услуги на едно място: поръчка, брандиране на избраните материали, и доставка до адреса ви.
Ако поръчката ви е на стойност над 200 лева без ДДС, то доставката ви в рамките на София ще бъде безплатна!

2. Какви възможности за брандиране предлагате?
Екипът ни от професионалисти може да брандира вашите рекламни материали чрез следните техники:
- Дигитален трансфер;
- Бродерия;
- Топъл печат;
- Обемни стикери – доминг;
- Лазерно гравиране;
- Ситопечат;
- Ротационен ситопечат;
- Сублимация;
- Тампонен печат;
- Дигитален UV печат;
- Кръгово UV
Подробности за всяка от технологиите можете да прочетете от следния линк: ТУК

3. Какви са сроковете за доставка?
Стараем се да обработим максимално бързо и оперативно всички ваши поръчки. Работим с над 20 от водещите европейски доставчици на рекламни промоционални материали и всеки от тях има различен график на изпращането им. Затова - ще се постараем да получите поръчката си в рамките на 4-8 работни дни от датата на нейното постъпване. При необходимост от допълнителна информация относно сроковете за доставка - екипът ни за обслужване на клиенти винаги е на разположение, за да отговори на вашите въпроси.

4. Има ли минимални количества при поръчката на рекламни артикули?
Работим с над 20 от водещите европейски доставчици на рекламни промоционални материали и повечето от тях имат заложени минимални количества за поръчка, които са отразени автоматично в нашата система.
В случай, че не е отбелязано изискване за минимална доставка, то вие можете да поръчате толкова бройки от колкото реално се нуждаете, дори и да е само 1 бр.

5. Какви възможностите за плащане предлагате?
Всички поръчани от вас продукти можете да заплатите бързо и удобно, избирайки една от следните възможности:
- По банков път;
- С наложен платеж.

6. Работите ли с файлове на клиента?
Да, в случай, че вие желаете да брандираме избраните от вас промоционални материали, можете да ни изпратите вашите готови файлове на един от следните два имейла:
office@reklamista.bg и shop@reklamista.bg
След получаването им, ще се свържем с вас, за да обсъдим подробностите заедно.

7.Предлагате ли дизайн?
Да, разполагаме с екип от над 10 професионалисти в областта на дизайна, които с радост ще ви съдействат. Очакваме вашите индивидуални запитвания на office@reklamista.bg или shop@reklamista.bg

8. Ако търся артикул, който не откривам в Reklamista.bg, мога ли да отправя индивидуално запитване?
Разбира се. В случай, че имате конкретно търсене, можете да отправите вашето индивидуално запитване и ние с радост ще се постараем да ви съдействаме и ще подготвим индивидуална оферта. В Reklamista.bg ще откриете над 10 000 продукта от над 20 каталога на водещи европейски доставчици.

9. Можете ли да осигурите доставката на продукти според индивидуални нужди на клиента?
Разбира се - ако ни споделите какъв продукт ви е необходим, или поне каква е идеята ви за него, колегите от отдела за обслужване на клиенти ще могат да подготвят индивидуално предложение, което да отговори на нуждите ви.
В случай, че имате допълнителни въпроси или запитване, пишете или ни се обадете, ние с радост ще се постараем да отговорим на вашите въпроси.
office@reklamista.bg и shop@reklamista.bg
0893 076 405; 0882 753 404; 0897 099 438

10. Мога ли да направя поръчка за мостра?
Ако имате колебание дали изделието, което сте избрали, е подходящо за вашата кампания, можете да поръчате единична мостра от него, която се заплаща по единичната цена, обявена в сайта. Ако мострата ви допадне и реализирате по-голяма поръчка от същото изделие, то цената на мострата ще бъде приспадната от общата сума на поръчката. Ако мострата е налична в нашия склад, можете да получите в рамките на 1 работен ден. В случай, че трябва да бъде внесена - колегите от търговския екип ще ви дадат повече информация за съответния срок и куриерските разходи.